Monday, March 12, 2012

GUESS WHO'S IN KL?

Just finished my dinner, which was bihun sup. Nda jadi tingu The Woman In Black malam ni. Sebab sakit perut. Damn. Ndapalah, bisuk la aku tingu. 6.30pm. The weirdest thing is, just when I was only a click away to pay for the movie ticket online this evening, I received an SMS frommmmmmmm....... (drum roll at the background), ALLY. He told me that he's in KL now. Apparently, it's a family vacation. Ingatkan he's here because of work. So I asked him if he wants to watch the movie with me, if not ndapala, then dia cakap dia baru jak reached the apartment n his father said tonight is family night. Bisuk, lusa, tulat dia bilang bawa dia jalan (he's going to be here for a week).

Bla bla bla, hahaha why am I blogging about this?? Tiba2 jak ni. Sudala hari ni tiba2 blog lagi balik setelah sekian lama. And I originally wanted to blog about si Nasik n bini dia. Damn it. Padan muka tu perempuan suda aku block di FB. Kin panas ni!! Ko mo kawin sama dia ko kawin la bah!! Teda guna juga aku kasitau dia satu ratus juta keburukan Nasik pun sama jgk. Aduiiii bah ayat dia tu memang bikin panas ni!! "Aku lemah? Aku lembik? Aku naif? Bla bla bla bla bla, aku tak larat aku tak mampu sebab semua dalam kawalan dia yada yada yada." WTF man! Nanti bikin penat jak aku crita sama kau dgn penuh emosi semua tapi last2 ko end up mo kawin jgk sama jantan keparat tu kan??? Macam my roomie said la, ingat aku ni apa?? Host rancangan meluahkan perasaan di TV or majalah ka?? Ko tu sebenarnya BODOH. Menyampah aku. Pi mampus la ba kamu!!!! Kau ingat ni Mohd Haszuan Ahmad Nazri (in case you are reading this), aku nda akan maafkan kau dunia akhirat!! Sudah aku cakap hari tu ko nda akan hidup bahagia!! Kau akan dapat balasan dia nanti!! Apa kau sudah lupa pasal karma???? So sorry la, I'm not gonna wish you well, because I'm not fuckin Adele!! (wah, it ryhmes).

Ya ya, aku tau aku nda sepatutnya cakap macam ni, aku sepatutnya doakan kebahagiaan dia sama tu perempuan, doakan kebaikan dorang, tapi sorry la man, hati aku ni sakit k. Ntahlah bila baru hilang betul2 sakit hati aku ni. Ya memang I did say that I don't care anymore (meaning I won't be affected pasal benda ni suda), tapi that will only be possible if nobody pokes me about it!!! Ah sudala. Lagipun my-recently-gotten-married-roomie nda berenti becerita dari tadi n I couldn't focus on writing. Berapa jam suda nda siap2 padahal tulis baru sikit. zZzZZzzZZZZzzzZzzz

 

No comments:

Post a Comment