Sunday, March 18, 2012

Your So-Called Boyfriend is Still Crazy About Me. LOL.

Received a phone call from Nasik this morning at 11.27am. He asked me to hang out with him. I said I can't, because I had to go to Faezah's place. Faezah's friend invited her for lunch at her place and asked her to bring friends. The nasi dagang was sooooooo delicious. Empat kali aku tambah hahaha. OK OK, back to Nasik. Actually, I went for a jog yesterday morning with him at Taman Jaya. I know I shouldn't go out with him again, but whatever. I'll do whatever I want because I CAN!! People couldn't care less about my feelings so why should I care about theirs??? Urgh why am talking like this?? Ah tapi ndapalah. Yg penting aku tau aku memang nda akan ulangi sudah kesilapan besar aku tu. He was trying really hard to act charming. Tapi sekali bila aku tanya/cakap pasal tu perempuan, terus berubah mood dia. Terus jadi cam taik. Unwilling to talk n buat macam menyesal datang jumpa aku. Huh. Ntahla apa yg dalam kepala otak dia tu. Kunun mo kawin suda sama tu perempuan. Tapi kenapa masih mo jumpa2 aku.

Ah daripada aku penat2 fikirkan apa yg ada dalam kepala otak dia, bagus aku fikir apa yg ada dalam kepala otak aku sendiri. What was I thinking? I could just say no, right? Kenapa aku masih mau jugak jumpa dia? Ah. Natau lah. I have no answer to that. But yg penting, there's no love for him anymore. Sudah2 la apa yg jadi. Ah gilak bah benda nie. Nasib jak aku nda jadi gilak kan. I mean like really gilak yg sampai masuk hospital mental or whatever. Or maybe sampai tahap membunuh/bunuh diri. Stupid Nasik. Nasib baik aku ni orang yg agak sensible jugak la. Kalau ndak memang sudah aku tikam dia tu kali. Urgh. Syukur that I am what I am.

 

No comments:

Post a Comment