Tuesday, March 13, 2012

Malas Oh!

Urgh. Hari ni punya men pemalas aku. Malar tengok Blogger jak ni. Tickets baru berapa jak close. Hahaha. Santik suda blog aku. Baru la semangat mau blogging. Lol. Nanti petang aku pi tingu The Woman In Black di KLCC jak lah kul 6.30. Sebab si Ally bilang uncle dia marah. Kepala aku pening ni. Belum lagi mandi2. Makan pun belum. Urgh. Nasib hari ni nda sakit perut sudah. Besok MONTHLY EVALUATION with R**. Urgh. I've been working with B********** for how long ah. 7 bulan lebih la suda. 25 Mac nanti genap 8 bulan. Sejak nda payah tulis DARS, I know I have improved, if not much, a little la. Bulan 5 ni Ezura mo pindah, I also plan to move out and move in with Faezah. Tapi takut nanti Faezah nda selesa plak kan. Maybe I should look for a room di Pantai Dalam or somewhere yg dekat2 ngan LRT. Ataupun bagus aku move in jak with Faezah, and bulan 8 nanti balik raya tu, balik KK terus. Ntahlah. Banyak ni benda mo difikir n need to be decided. Hmmm.............
 

No comments:

Post a Comment