Wednesday, March 14, 2012

Maybe Maybe Maybe?

Nda jadi tingu The Devil Inside ni hari. Tadi jumpa Ally with his cousin n friend di luar Pavilion. Pastue jalan jap pi Sungei Wang Plaza then aku bawa dorang makan di mamak tempat aku slalu lepak sama si oto. Ally spend. Tejumpa family dia yg lain jgk. Ada bapa dia. Haha malu aku. Nasib baik nda makan sama2, if not, punya men awkward. Tu budak telupa bawa my stuff pastue tadi macam nda sempat mo pi ambik tu barang before aku balik so kunun Sabtu ni join dorang jalan lagi. Punya men penat. Rushing ba aku tadi. Kalau tau, bagus nda payah turun tadi. Hahaha jahatnya aku. Nda bah. Cam biasa, aku makan bihun sup daging peveret aku ngan teh o ais. Hehe. Lamanya nda makan. Sedappp.... Aku akui kalau pedas lagi sedap tapi pa bulih buat aku nda tahan pedas jadi tadi langsung teda lada aku mintak.

Tadi ya, memang kekok gila aku rasa. Buat2 cam besa jak kunun padahal. Sudala jalan telampau laju, dorang malar tetinggal di belakang. Or bukan aku yg jalan laju, dorang yg jalan telampau slow. Biasalah, mo tingu KL. Hehe. I dunno bila la mo tingu The Devil Inside tu ah. Next week la kali. Penat oh. Bisuk kerja lagi. Kan bes kalau bisuk weekend sudah. Urgh. Natau Sabtu ni dorang mo pi mana. Ikut jak la nanti. I suggested KLCC n Amcorp Mall. But Amcorp Mall too far plak for them kan. Haha. Apa ba sebenarnya aku mo tulis ni. Ah this is a diary, I don't expect any reader anyway. Ginilah cara aku tulis dalam diary pun. Just boring details about things that I do everyday. Haih.... Sometimes, I regret saying what I said to Ally before. Ntahlah kenapa ah. What really happened? Sampai aku namau kawan dia suda? Budu kan. Maybe because, ntah la I don't know. Like he said, maybe kami nda serasi. Yeah. Maybe. Maybe jugak kami belum sempat to really get to know each other? Maybe he was immature? Maybe I was immature? Maybe I AM immature? Maybe I was rushing things? Just like the way I walked just now. Rushed. And I got impatient with him then decided to bounce? Bounce back to Nasik. Pfft. What a stupid story. Yeah yeah I WAS stupid. Urgh. Tapi mo buat camana. This is my life, my story. Maybe some people are just meant to be with nobody. Yeah. Maybe. Too many maybes. Lol.

 

No comments:

Post a Comment