Sunday, February 03, 2013

Cerita Selipar

Menyampah aku dengan kawan housemate aku sorang ni. Ada selipar sendiri tapi gatal2 kaki pi pakai selipar aku. Aku bukanlah kisah apa pasal selipar tu, it's just slippers, tapi kalau sampai aku yg kena pakai selipar buruk mau pi kedai, aku marah la ba jugak kan. Yg peliknya, bukan budak tu teda selipar sendiri. Gedik tul. Selalunya benda2 macam ni aku diamkan jak, tapi I couldn't help but mention it to my housemate just now. Lepas tu budak yg pakai selipar aku tu minta maaf n housemate aku sendiri mengaku yg kawan dia tu ada selipar sendiri. Aku agak sudah, selipar Google tu dia yg punya. Suda lah memandai2 letak selipar tu di rak kasut aku. Urgh. With that kind of perangai, ada hati mau jadi roommate aku??? *rolls eyes* She's been menumpang di rumah ni for days. Maybe even weeks. Kunun budak tu ada problem with her foster family? Entahlah. Aku malas tau budak2 macam ni, bukan apa, nanti mendatangkan masalah sama housemates lain pulak. Masalah seperti bayar sewa on time dll. Aku bukan nda kesian, tapi, ini bukan charity house kan. Tapi sebenarnya I am considering jugak. But I am still moving out lah this March. Kalau budak tu mau, bulan Mac nanti kenalah dia cari roommate lain plak. Eh, apa plak. Akulah yg kena cari pengganti. Haha. Huh... Another thing to think about. Hah, tu lah dia. Dari cerita pasal selipar ke cerita pasal bilik sewa lagi. Urgh, pi tidur lah Nurul.

No comments:

Post a Comment