Saturday, July 27, 2013

Ramadhan 1434H: Day 18

I'm almost done packing. Tinggal baju-baju, hangers, and my bedding jak lah lagi mau dipack. Benda2 kecil dan leceh tu semua sudah masuk kotak. Tinggal mau pos jak lagi. Huh. Syukur. Tapi selagi belum dipos, selagi tu aku belum tenang ni. Cepat laaaa hahahaha.

Hari ini bersungkai di rumah Faezah lagi. Dia masak lodeh with nasi himpit, while Baen cooked ayam apa ntah nama dia tadi tu, aku lupa. Yg penting it's rendang-like and pedas. Hehe. This time I didn't buy any kuih because Faezah told me to datang makan only. Alhamdulillah, rezeki percuma lagi. Thank you Allah, thank you Faezah and Baen. :-)

I'm doing my laundry as I'm writing this. Tinggal baju2 hitam jak lagi. Besok mau keluar seawal 9 pagi mau pi book hotel untuk abang. Abang gerak dari Pendang, Kedah 3hb (Sabtu depan) and mungkin dia sampai before maghrib. Boleh la sungkai dengan abang pulak, insyaa Allah. Flight abang 5hb so kenalah dia tidur di hotel 2 malam. Ingat mau bookkan abang bilik di hotel dekat2 KL Sentral, so senang la sikit dia mau pi airport 5hb tu. Serabut jugak sebenarnya kepala otak aku ni, tapi cam biasa, aku cuba bertenang. Hehe. One thing at a time Nurul, one thing at a time. OK lah, mau sambung the laundry and tidur! By the way, puasa aku kantoi di tengah hari hari ini. It came a week earlier than expected, but what the heck. Night!

No comments:

Post a Comment